Ako nakupovať v našom e-shope?

 
 
Ako nakupovať cez internet na Quatro?
 
1. Vybraný tovar vložíte do nákupného košíka. Nákup na splátky je možné využiť pri nákupe tovaru v celkovej maloobchodnej cene od 100 € do 5.000 €, s potvrdením o príjme manželky/manžela až do 7.000 €. V prípade, že ste držiteľom striebornej Quatro karty máte možnosť nakúpiť až do výšky 5.000 € len s OP, s potvrdením o príjme manželky/manžela až do 7.000 €.
2. Vyplňte všetky povinné polia v košíku. Zvoľte si spôsob platby cez Quatro a dajte objednávku v eshope odoslať.
3. Po odoslaní objednávky budete presmerovaný na stránku Quatro.
4. V žiadosti o nákup tovaru na splátky je potrebné vyplniť všetky povinné polia, ktoré sú orámované červeným.
1. krok: Zadáte svoje rodné číslo.
2. krok: V časti "Možnosti splácania" si zvolíte výšku akontácie a počet splátok. Kliknite na "Prepočítaj" a skontrolujte si, či Vám vyhovuje akontácia a výška splátky. Možnosti splácania môžete meniť. Ak Vám výška akontácie a výška splátky vyhovuje, prejdite ďalej.
3. krok: Následne vyplníte svoje osobné a kontaktné údaje, údaje o zamestnávateľovi a finančnej situácii. Pred odoslaním žiadosti máte možnosť si v súhrne žiadosti skontrolovať, či všetky údaje boli zadané správne. Ak nájdete nejakú chybu je potrebné ju opraviť a vrátiť sa na požadovaný krok cez tlačidlo "Spať".
4. krok: Pri potrebných dokladoch nájdete informáciu, aké doklady budete potrebovať k schváleniu Vášho nákupu. Máte možnosť priložiť naskenované doklady priamo pri žiadosti alebo tak budete môcť urobiť neskôr, keď na to budete vyzvaný. Žiadosť je potrebné zaslať na schvaľovanie cez tlačidlo "Odoslať".
5. Schvaľovanie prebieha rýchlo a online. Do pár minút budete informovaný o výsledku schválenia prostredníctvom SMS resp. e-mailu, ktoré ste uviedli v žiadosti.
6. Po schválení žiadosti budete vyzvaný na prihlásenie sa do MOJEJ ZÓNY, kde bude prebiehať podpis zmluvy online. Všetky potrebné kroky nájdete po prihlásení.
7. Tovar Vám bude doručený na dodaciu adresu uvedenú v objednávke podľa doby dodania, ktorú uvádza e-shop.
Potrebné doklady pri nákupe na splátky:
-
Stačí Vám len občiansky preukaz
-
Držitelia striebornej Quatro karty
-
Zamestnaný občan
-
Živnostník
-
Starobný alebo výsluhový dôchodca
Spoločnosť QUATRO si vyhradzuje právo vyžiadať ďalšie podklady.
 
Ako nakupovať v internetovom obchode?
 
Napriek tomu, že nakupovanie v katalógu je veľmi jednoduché a intuitívne, na týchto stránkach nájdete pár rád, ktoré vám pomôžu vyťažiť z nášho obchodu maximum.

ZÁKLADNÉ FUNKCIE INTERNETOVÉHO OBCHODU

V hornej časti stránky sa nachádzajú 4 tlačidlá:

Katalóg
Katalóg umožňuje detailný pohľad na jednotlivé položky cenníka. Zobrazenie Katalóg sa používa na detailné porovnanie parametrov tovaru v danej kategórii. Oproti cenníku poskytuje množstvo funkcií a tu vidíte napríklad aj POČET KUSOV NA SKLADE = najdôležitejšiu funkciu reálneho obchodu.
Košík
Košík slúži k uloženiu tovaru počas objednávania. Kliknutím na toto tlačidlo sa kedykoľvek zobrazí aktuálny obsah vášho košíka. V košíku môžete zmeniť množstvo pri každej položke. Pokiaľ nastavíte nulové množstvo, tovar z košíka vymažete.
Pokladňa
V pokladni vytvárate vlastnú objednávku tovaru. Pred vstupom do pokladne sa musíte prihlásiť. Pokiaľ nakupujete prvýkrát, musíte sa najprv zaregistrovať ako nový užívateľ. V pokladni potom zadáte spôsob platby a spôsob dopravy tovaru k Vám.
Tip: Pri vypĺňaní objednávky môžete využiť políčko Poznámka na doplnenie dodatočných informácií k objednávke. Napríklad: "Požadujeme predfaktúru mailom."
Prihlásenie
Účet slúži k Vašej identifikácii pri nakupovaní v našom obchode. Zavedenie účtu prináša nasledujúce výhody:
- pri opakovanom nákupe nemusíte znovu zadávať údaje o Vašej osobe alebo firme
- získavate postupne vernostné zľavy na väčšinu tovaru od nás
- máte možnosť sledovať stav vybavovania Vašich objednávok
- na vaše konto sa kumulujú body za realizované objednávky, na základe čoho môžete nakupovať neskôr so zľavou (už od druhého nákupu!)
Nová registrácia
Ak nakupujete prvýkrát, musíte sa najprv zaregistrovať. Pri registrácii si musíte zvoliť prihlasovacie meno a heslo. Toto meno a heslo si zapamätajte, budete ho používať pri ďalšom prihlasovaní. Minimálna dlžka mena a hesla je 6 znakov. Pre všetky údaje používajte slovenskú diakritiku a veľké / malé písmená.
Zmena údajov a hesla
Ak sa zmenili niektoré údaje o vás alebo o vašej firme alebo chcete zmeniť Vaše heslo, môžete tieto údaje jednoducho opraviť nasledujúcim postupom. Po prihlásení vaším menom a heslom zvoľte odkaz Oprava údajov (heslo, adresa).
Objednávky
Kliknutím na tlačidlo košíka pridáte jeden kus príslušného tovaru do Vášho košíka - ak potrebujete viac, zmeňte číslo pred odoslaním alebo opravte v košíku. Zároveň sa prepočíta ukazovateľ celkovej ceny nákupu, umiestnený vpravo hore. Po vložení požadovaného tovaru do košíka, zvoľte odkaz Pokladňa v hornom riadku obrazovky a vyplňte potrebné údaje. Po stlačení tlačidla Odoslanie objednávky bude Vaša objednávka zaregistrovaná v systéme.
Potvrdenie objednávky
Každá objednávka bude potvrdená na vašu e-mailovú adresu, ktorú uvediete pri registrácii. Potvrdenie objednávky obsahuje aj variabilný symbol a číslo bankového účtu, na ktorý v prípade potreby môžete uhradiť sumu - ak ste požadovali predfaktúru. Pokiaľ dôjde z akýchkoľvek dôvodov k oneskoreniu dodávky, prípadne objednávku nebude možné realizovať, budete na túto skutočnosť upozornený e-mailom, prípadne telefonicky.
Sledovanie stavu objednávky a história objednávok
Ak máte u nás objednaný tovar, môžete sledovať stav vybavenosti Vašej objednávky. Stačí sa prihlásiť pod Vašim menom a heslom a po prihlásení kliknúť na odkaz Vaše objednávky. Pri každej objednávke je uvedený stav, v ktorom sa objednávka nachádza, poznámky, ktoré vznikajú pri realizovaní objednávky a po expedovaní objednávky.
Storno objednávky
Vašu objednávku je možné bezplatne stornovať, ak je vo fáze Prijatá a to max. do 24 hod od vystavenia objednávky. Objednávku je možné stornovať priamo v sekcii "Vaše predchádzajúce objednávky". Stornovanie objednávky po tomto termíne, prípadne, ak je už objednávka vo fáze Vybavuje sa, je nutné konzultovať TELEFONICKY s nami. Potvrdenie stornovania objednávky bude zaslané na vašu e-mailovú adresu.
 
Mnoho úspechov a spokojnosti vám želá celý team www.1111.sk!
 
Zavolajte – napíšte nám!

+421 47 4511416