Ako nakupovať v našom e-shope?

Ako nakupovať na splátky online cez Quatro?
 

1. Vyberte si požadovaný tovar v e-shope v minimálnej hodnote 100 € a v nákupnom košíku si zvoľte spôsob platby cez Quatro .
2. Po záväznom odoslaní objednávky v e-shope budete presmerovaný do online žiadosti nákupu na splátky cez Quatro , ktorá obsahuje 6 jednoduchých krokov:

    Podmienky splácania
    Identifikácia klienta
    Osobné údaje
    Údaje o príjme
    Dokumenty a súhlasy
    Súhrn

3. Ak ste klientom VÚB banky alebo ste v minulosti nakupovali cez Quatro, môžete sa identifikovať prihlásením do služby Nonstop Banking . Ak ste novým klientom, identifikujete sa zrealizovaním 0,01 € platby z účtu vedeného na vaše meno a priložením 2 dokladov totožnosti.
4. Online žiadosť potvrdíte SMS kódom a záväzne odošlete na posúdenie.
5. E-mailom vás budeme informovať o výsledku posúdenia online žiadosti. Ak to bude potrebné, vyzveme vás na doplnenie ďalších údajov alebo dokladov.
6. Ihneď po schválení online žiadosti môžete SMS kódom podpísať zmluvu o nákupe tovaru na splátky.
7. Akonáhle je zmluva podpísaná, kontaktujeme e-shop, aby expedoval tovar.

Pre viac informácií navštívte https://www.quatro.sk/ .

 
Ako nakupovať v internetovom obchode?
 
Napriek tomu, že nakupovanie v katalógu je veľmi jednoduché a intuitívne, na týchto stránkach nájdete pár rád, ktoré vám pomôžu vyťažiť z nášho obchodu maximum.

ZÁKLADNÉ FUNKCIE INTERNETOVÉHO OBCHODU

V hornej časti stránky sa nachádzajú 4 tlačidlá:

Katalóg
Katalóg umožňuje detailný pohľad na jednotlivé položky cenníka. Zobrazenie Katalóg sa používa na detailné porovnanie parametrov tovaru v danej kategórii. Oproti cenníku poskytuje množstvo funkcií a tu vidíte napríklad aj POČET KUSOV NA SKLADE = najdôležitejšiu funkciu reálneho obchodu.
Košík
Košík slúži k uloženiu tovaru počas objednávania. Kliknutím na toto tlačidlo sa kedykoľvek zobrazí aktuálny obsah vášho košíka. V košíku môžete zmeniť množstvo pri každej položke. Pokiaľ nastavíte nulové množstvo, tovar z košíka vymažete.
Pokladňa
V pokladni vytvárate vlastnú objednávku tovaru. Pred vstupom do pokladne sa musíte prihlásiť. Pokiaľ nakupujete prvýkrát, musíte sa najprv zaregistrovať ako nový užívateľ. V pokladni potom zadáte spôsob platby a spôsob dopravy tovaru k Vám.
Tip: Pri vypĺňaní objednávky môžete využiť políčko Poznámka na doplnenie dodatočných informácií k objednávke. Napríklad: "Požadujeme predfaktúru mailom."
Prihlásenie
Účet slúži k Vašej identifikácii pri nakupovaní v našom obchode. Zavedenie účtu prináša nasledujúce výhody:
- pri opakovanom nákupe nemusíte znovu zadávať údaje o Vašej osobe alebo firme
- získavate postupne vernostné zľavy na väčšinu tovaru od nás
- máte možnosť sledovať stav vybavovania Vašich objednávok
- na vaše konto sa kumulujú body za realizované objednávky, na základe čoho môžete nakupovať neskôr so zľavou (už od druhého nákupu!)
Nová registrácia
Ak nakupujete prvýkrát, musíte sa najprv zaregistrovať. Pri registrácii si musíte zvoliť prihlasovacie meno a heslo. Toto meno a heslo si zapamätajte, budete ho používať pri ďalšom prihlasovaní. Minimálna dlžka mena a hesla je 6 znakov. Pre všetky údaje používajte slovenskú diakritiku a veľké / malé písmená.
Zmena údajov a hesla
Ak sa zmenili niektoré údaje o vás alebo o vašej firme alebo chcete zmeniť Vaše heslo, môžete tieto údaje jednoducho opraviť nasledujúcim postupom. Po prihlásení vaším menom a heslom zvoľte odkaz Oprava údajov (heslo, adresa).
Objednávky
Kliknutím na tlačidlo košíka pridáte jeden kus príslušného tovaru do Vášho košíka - ak potrebujete viac, zmeňte číslo pred odoslaním alebo opravte v košíku. Zároveň sa prepočíta ukazovateľ celkovej ceny nákupu, umiestnený vpravo hore. Po vložení požadovaného tovaru do košíka, zvoľte odkaz Pokladňa v hornom riadku obrazovky a vyplňte potrebné údaje. Po stlačení tlačidla Odoslanie objednávky bude Vaša objednávka zaregistrovaná v systéme.
Potvrdenie objednávky
Každá objednávka bude potvrdená na vašu e-mailovú adresu, ktorú uvediete pri registrácii. Potvrdenie objednávky obsahuje aj variabilný symbol a číslo bankového účtu, na ktorý v prípade potreby môžete uhradiť sumu - ak ste požadovali predfaktúru. Pokiaľ dôjde z akýchkoľvek dôvodov k oneskoreniu dodávky, prípadne objednávku nebude možné realizovať, budete na túto skutočnosť upozornený e-mailom, prípadne telefonicky.
Sledovanie stavu objednávky a história objednávok
Ak máte u nás objednaný tovar, môžete sledovať stav vybavenosti Vašej objednávky. Stačí sa prihlásiť pod Vašim menom a heslom a po prihlásení kliknúť na odkaz Vaše objednávky. Pri každej objednávke je uvedený stav, v ktorom sa objednávka nachádza, poznámky, ktoré vznikajú pri realizovaní objednávky a po expedovaní objednávky.
Storno objednávky
Vašu objednávku je možné bezplatne stornovať, ak je vo fáze Prijatá a to max. do 24 hod od vystavenia objednávky. Objednávku je možné stornovať priamo v sekcii "Vaše predchádzajúce objednávky". Stornovanie objednávky po tomto termíne, prípadne, ak je už objednávka vo fáze Vybavuje sa, je nutné konzultovať TELEFONICKY s nami. Potvrdenie stornovania objednávky bude zaslané na vašu e-mailovú adresu.
 
Mnoho úspechov a spokojnosti vám želá celý team www.1111.sk!
 
Zavolajte – napíšte nám!

+421 47 4511416